Gomorron

Ska till stallet typ snart.. Ska rida typ 12 med Betty. Men åker dit tidigare så jag kan mysa med prinsessan. Varit borta i 3 dagar... Känns som ETT ÅÅÅR! :( Sen måste jag också dela med mig ut av pappas idiotiska planer.. Han hade tänkt att åka till stugan IMORRN?! Hallllåååå jag har en häst! Och stugan är på "landet" med Skiiiiit mycket mark som dom ändå inte gör av med.. Så jag vill ta med henne dit ju! Bara sätta upp dn hage föfan! Men pappa ba, ta med dig katten. Åååhh -.-' för skimris får ju inte bli kött bulle på betet nu... Vi måste komma igång för snart få jag hoppa!! Men pappa orka inte med att typ bygga hage o farmor är rädd för hästar o jag ba, halllöööö jag sköter min häst ni behöver inte hjälpa till ett PISS! Jag bygge hag jäveln om de är så! Åhh, nu kan jg inte skriva mer då blir de flera mil långt! Hoppas ni förstår mitt röriga argsinta inlägg. Jag är FÖRBANNAD!! Kusinen får stå för bilden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0