FOURTEEN YEAR, YES I AM.

Fjorton idag.
 

Sitter vid datan nu, nyss urkommen från duschen. Känner mig pigg och rätt så utvilad för en vecka med massa skola och stall. Min söta lillebror kom imorse och slängde sig över mig i sängen och gav mig en kram  och gav mig ett singoalla kak paket (som han tydligen köpt för sin egen tjuga igår på ica). Sötnosen.
I eftermiddag kommer släkten på pappas sida (då jag är hos pappa)
Blir lite presenter (och förengångskull så vet jag inte vad jag ska få?)
Vill ni att jag ska lägga upp vad jag får senare?
pappa bjussa ;)


Kommentarer
sara

JAA gör det! :D
kan du göra mera hiss och diss ochså??????
och outfits?? :D
älskar din blogg :D

Svar: absolut :Dnä men tackar :) :)
Kim Öhlén

2012-10-14 @ 10:51:23
Patricia Björkman

svar: ja jag kan göra en design åt dig ;) men du vet att det kostar 100 kr för hel design? mejla mig med vad du vill ha och med bilderna

2012-10-14 @ 16:50:30
URL: http://zmurfs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0