Holiday club

Håller på och packar i sömnen tills Åre.. Ska bo på hotellet Holiday club. Har varit där 3/4 ggr innan också, o vill igentligen inte med dit.. Men åker typ för maten är så god och pappa locka mig med att få en till peak tröja eller typ ridbyxor eller nåt om jag följde med! MutarN... Är borta ons till fre. Översnälla Betty motionerar min polle medans jag är borta. Taaaaack <3 Imorgon bitti eller aa vid 10 kommer dag 3 och 4 eller va de va, typ förebild o nån låt. Ha haft 0 tid och blogga. Har ägnat all tid i stallet och sen varit helt slut när jag kommit hem. Men nu i Åre kommer det update men ej hur mycket.. Med det kommer! Nu ska jag sova så jag orkar upp kl 08:00 imorgon. Bila till åre = sova mer så godnatt. Remember, kimohlenn @ instagram Oh juste , mobilen... Rutt in hell fucking iphone !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0